No raczej! ❤️🦊💪

Chwilowo - jeden. Ale pracujemy, żeby można było wynajmować więcej 💪🦊💪

To, że telefon jest naszą własnością i że na czas trwania umowy użyczamy Ci go. Płacisz i korzystasz. Zwracasz i przestajesz płacić.

Umowę najmu zawierasz z Digital Care, naszym zaufanym dostawcą.

Formalnie akceptujesz jej postanowienia przed pierwszą płatnością. Oczywiście wszystko robisz zdalnie. I oczywiście powinieneś się zapoznać z jej treścią - w procesie zakupu wyświetlimy Ci link i jasno poprosimy o akceptację.

Na 36 miesięcy. Umowa nie ma okresu zastrzeżonego. Możesz więc rozwiązać ją, kiedy chcesz i nie ma żadnych kar czy dopłat. Naprawdę! 😇

Zaloguj się do swojego konta lub zadzwoń na naszą infolinie. To naprawdę proste. Bardzo wierzymy, że oferujemy dobrą usługę i nie mamy zamiaru zmuszać naszych Klientów do bycia z nami. 😇🦊😇

Umowa jest dla Ciebie gwarancją ceny. My niczego nie zmienimy. Ale Ty, możesz odejść kiedy chcesz.

Będziesz musiał ponieść jego koszt. Jeśli było to na początku umowy - wyższy, a jeśli później - niższy. Szczegóły znajdziesz w Ogólnych warunkach najmu.

Nie. Umowę rozwiązujesz kiedy chcesz. Nie ma też żadnych kar. Zwracając nam telefon, zawsze płacisz 149 zł za weryfikację usunięcia danych lub za ich usunięcie z urządzenia. Czas przez który wynajmujesz, nie ma dla nas znaczenia.

Nie. Jeśli wypowiesz umowę najmu, to "Naprawa od PHOX" stanie się zbędna. Co chronić, skoro zwracasz? 🤷🏻‍♂️

Żeby wynająć urządzenie w Phox musisz być wieku 25 – 67 lat, mieć w miarę regularne dochody oraz posiadać dowód osobisty który jest wymagany do potwierdzenia Twojej tożsamości. Dobrze jakbyś mieszkał w Polsce, bo urządzenie wysyłamy póki co tylko na terytorium tego kraju.

To całkiem proste. Raz: wybierasz telefon do wynajmu. Dwa: jeśli chcesz, dobierasz też ofertę telekomunikacyjną (naprawdę dobrą: 5G, które świadczymy na bazie sieci Plusa). Trzy: sprawdzamy Twoją tożsamość (czy Ty, to naprawdę Ty) i Twoją wiarygodność płatniczą (czy wierzmy Ci na tyle, żeby wysłać Ci naprawdę drogi telefon). Cztery: akceptujesz umowę i płacisz. Pięć: czekasz na przesyłkę. A całość robimy naprawdę migusiem!

Jeśli chodzi o dokumenty, to potrzebujesz dowodu osobistego (potrzebujemy stamtąd numeru PESEL, a w przypadku najmu telefonu – dodatkowo numeru i serii dowodu oraz daty ważności). Upewnij się też, że potrafisz się zalogować do swojego banku (to w celu weryfikacji tożsamości). Dobrze też mieć pod ręką kartę płatniczą (bez niej nie zapłacisz).

Wszystkie wysłaliśmy Ci w mailu z potwierdzeniem zamówienia. A wszystkie dokumenty dotyczące usług znajdziesz na naszej stronie.

Mamy (a żeby było precyzyjnie, to "nasz partner" ma) podpisaną umowę z Aion Bankiem. Po zawarciu umowy, Twoje zobowiązanie sprzedajemy do Banku. Dla Ciebie niczego to nie zmienia. Płacisz tak samo, korzystasz tak samo. Po prostu kasę, którą nam płacisz - przekazujemy do banku 💸💸💸.

Zawieramy umowę. Chcemy mieć pewność, z kim.

Korzystamy z weryfikacji tożsamości oferowanej przez firmę TransactionLink. Za pośrednictwem TransactionLink zalogujesz się do wybranego przez Ciebie banku.

Tak. Udziałowcem w TransactionLinku jest Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, a sam TransactionLink ma licencję Komisji Nadzoru Finansowego. Licencja ta pozwala (między innymi) na świadczenie usługi weryfikacji tożsamości.

Trochę tak, jak w przypadku zapisywania się na szczepienie COVID-19 lub składania wniosku o 500+. Za pośrednictwem TransactionLink zalogujesz się do wybranego przez Ciebie banku. Po pomyślnym zalogowaniu, bank poprzez TransactionLink prześle nam Twoje dane osobowe tj. imię, nazwisko, numer PESEL. Jeżeli podane przez Ciebie dane się zgadzają to weryfikacja będzie pozytywna.

To zależy od tego, jak szybko jesteś w stanie przejść przez ścieżkę bankową. Zazwyczaj nie zajmuje to więcej niż kilkanaście sekund ⏱

Chcemy ograniczyć ryzyko, że odbierzesz telefon, ale nie będzie Cię stać na płacenie miesięcznej opłaty. Albo że odbierzesz telefon i zapomnisz, że mamy podpisaną umowę...

System naszego partnera, łączy się różnymi systemami bankowymi, bazami danych o nieuczciwych klientach i biurami informacji gospodarczej. Do tego nasz partner analizuje historyczne dane z Twojego rachunku. Na tej podstawie system decyduje, czy chcemy zawrzeć umowę.

Tylko w czasie tego konkretnego zamówienia.

Nic. Po prostu zacznij jeszcze raz.

Nic. Po prostu nie wynajmiemy Ci telefonu.

Przyjmujemy tylko wpłaty kartą 💳. Tak jak Netflix czy HBO.

Płacisz zawsze tego dnia miesiąca, którego odebrałeś przesyłkę.

Jeśli wynajmujesz sam telefon, to chwilowo nic. Będziemy Ci tylko o tym regularnie przypominać. Po dwóch miesiącach niepłacenia, zacznie Ci się przypominać bank. Niewykluczone, że przeterminowane wierzytelności zostaną sprzedane firmie windykacyjnej.

Jeśli zwracasz telefon, to zawsze płacisz 149 zł. Jest to opłata za weryfikację usunięcia danych lub ich usunięcie z urządzenia.

Mamy podpisaną umowę z Aion Bankiem. Po zawarciu umowy, Twoje zobowiązanie sprzedajemy do Banku. Dla Ciebie niczego to nie zmienia. Płacisz tak samo, korzystasz tak samo. Po prostu kasę, którą nam płacisz - przekazujemy do banku 💸💸💸.

Po prostu zaloguj się do Mojego Konta i zmień kartę. W procesie zmiany, nową kartę obciążymy kwotą 1 zł. Dzięki temu będziemy mogli ją potwierdzić. Oczywiście tę złotóweczkę zwrócimy, "kjerowniku!"

Tak. Ale pamiętaj, by dodać kartę, gdy będzie zbliżał się termin pobrania płatności cyklicznej.

Zawsze czekają na Ciebie w Moim Koncie w sekcji Płatności.

Część usługi kupujesz od 4RE, a część od Digital Care. Dla wygody robisz jedną płatność, a my potem to (pracowicie! kłaniamy się księgowym i finansistom) rozliczamy między sobą.

Korzystamy z InPostu ❤️❤️❤️

W paczkomacie InPostu, albo w wybranym przez Ciebie miejscu (gdzie przywiezie ją kurier).

W 90% przypadków telefon trafi do Ciebie w ciągu 48 godzin ⏰

Zamówienia złożone do 14:00 wysyłamy tego samego dnia.

Bo uaktywnia się ona wtedy, kiedy jest potrzebna (okolice weekendu).

W naszym serwisie, w sekcji Moje Konto. Po wysłaniu paczki, informacje o statusie przesyłki będziesz dostawać bezpośrednio z InPostu.

Raz na 12 miesięcy naprawimy Twój telefon i nic za to nie zapłacisz.

„Nielimitowana” bo nieograniczona kwotowo. Naprawimy każde uszkodzenie – nie ma tutaj żadnych limitów, dopłat itp.

Raz na 12 miesięcy nic Cię nie kosztuje. A co miesiąc płacisz nam 1 zł za usługę "Naprawa od PHOX". To jest cena promocyjna. Podstawowa cena usługi to 20 zł. Regulamin promocji znajdziesz w dokumencie: Regulamin usługi serwisowej „Naprawa od PHOX”.

Przysługuje Ci jedna taka naprawa rocznie (w ciągu 12 miesięcy od daty wynajęcia telefonu). Po 12 miesiącach usługa odnawia się.

Możesz zlecić nam naprawę w taki sam sposób jak poprzednio, jednak tym razem odpłatną.

Nie, usługa ta jest elementem oferty. Między innymi dzięki niej, jesteśmy w stanie oferować wynajem telefonów najwyższej klasy.

Wypowiemy Ci umowę najmu i poprosimy o zwrot telefonu.

Tak, zadzwoń na infolinię i zgłoś, że go potrzebujesz.

Zaloguj się do Mojego Konta, wybierz telefon i zgłoś szkodę.

(1) Upewnij się, że wykonałeś synchronizację z iCloudem. (2) Potem wyłącz usługę Find My iPhone. (3) Odłącz telefon od swojego Apple ID. (4) Wyjmij kartę SIM. (5) Zrobione! Zajrzyj na nasz kanał YouTube, gdzie przygotowaliśmy film, pokazujący jak to zrobić.

Bez szans. Jeśli nie masz ich gdzieś skitranych, to pech... serwis musi przed naprawą zresetować całe urządzenie i usunąć dane.

Telefon wróci do Ciebie w ciągu 2 tygodni

W procesie naprawy usuwamy wszelkie szybki, naklejki i inne cośki z telefonu. Uprzedzaliśmy Cię o tym, kiedy zgłaszałeś telefon do naprawy.

Tam gdzie wszystkie faktury - w Moim Koncie.

Przygotujemy dla Ciebie ofertę naprawy płatnej. Jeśli ją zaakceptujesz, naprawimy telefon. Jeśli nie - odeślemy Ci telefon i pobierzmy opłatę za ekspertyzę (89 zł) i koszt wysyłki (49 zł).

Nasze telefony naprawiamy w autoryzowanych serwisach producenta: iMad (dla urządzeń Apple) i MTTC (dla Samsungów).

Nie. Porysowana szybka nie jest uszkodzeniem.

Zaloguj się do Mojego Konta, wypowiedz umowę i wybierz, jak chcesz odesłać telefon (kurier albo poczkomat). Potem przygotuj telefon.

(1) Upewnij się, że wykonałeś synchronizację z iCloudem. (2) Potem wyłącz usługę Find My iPhone. (3) Odłącz telefon od swojego Apple ID. (4) Wyjmij kartę SIM. (5) Zrobione! Zajrzyj na nasz kanał YouTube, gdzie przygotowaliśmy film, pokazujący jak to zrobić.

(1) Wyloguj się z konta Google, (2) wyloguj się z konta Samsung, (3) usuń z urządzenia wszystkie zainstalowane przez siebie aplikacje, (4) usuń z urządzenia wszystkie swoje dane, (5) usuń z urządzenia kartę SIM, kartę pamięci, naklejkę płatności zbliżeniowych, (6) przywróć ustawienia fabryczne urządzenia, (7) usuń z urządzenia wszelkie elementy dodatkowe zakupione we własnym zakresie (np. folie ochronne, zawieszki, uchwyty, itp.)

Nie. Zamów przesyłkę przez Moje Konto, a to my za nią zapłacimy.

Tak - płacisz 149 zł za czyszczenie pamięci telefonu. Ta opłata jest niezależna od czasu trwania umowy. Pobieramy ją przy każdym zwrocie telefonu.

Poza tym, że za każdy dzień opóźnienia w zwrocie, poprosimy Cię o zapłacenie 1/30 (słownie: jednej trzydziestej) Twojego czynszu najmu - to w sumie nic. Spokojnie. Będziemy Ci przypominać, że masz nam telefon odesłać.

Skontaktujemy się z Tobą i poprosimy o usunięcie blokad. Co więcej - możemy zdalnie pomóc Ci to zrobić. Jeśli nie uda się tego zrobić, to będziemy naliczać 1/30 (słownie: jedną trzydziestą) Twojego czynszu najmu za każdy dzień opóźnienia.

Wtedy poprosimy Cię o uiszczenie opłaty wyrównawczej. Jej wysokość zależy od daty, w której miało miejsce to zdarzenie. Jeśli było to w ciągu pierwszych 12 miesięcy - zapłacisz 100% wartości wynajmowanego telefonu; pomiędzy 12. a 24. miesiącem - 80% wartości; pomiędzy 24. a 36. miesiącem - 60% wartości; po 36. miesiącu - 25% wartości urządzenia. Wartość bazową znajdziesz w swojej umowie najmu.

Nic. Oczywiście, o ile się włącza (telefon, nie szybka).

Nic. Jeśli działa, to jest OK.

Nic. Oczywiście jeśli telefon działa.

Wtedy poprosimy Cię o uiszczenie opłaty wyrównawczej. Jej wysokość zależy od daty, w której miało miejsce to zdarzenie. Jeśli było to w ciągu pierwszych 12 miesięcy - zapłacisz 100% wartości wynajmowanego telefonu; pomiędzy 12. a 24. miesiącem - 80% wartości; pomiędzy 24. a 36. miesiącem - 60% wartości; po 36. miesiącu - 25% wartości urządzenia. Wartość bazową znajdziesz w swojej umowie najmu.

Środki zwracamy na bieżąco, zaraz po sprawdzeniu stanu telefonu, opakowania i akcesoriów.

Nie. Uwaga! Nie dotyczy to odstąpienia od umowy najmu, czyli zwrotu w ramach 14-dniówki - wtedy oczekujemy zwrotu kompletu, czyli telefonu z akcesoriami i w oryginalnym pudełku.

Nic. Wynajmujesz od nas telefon, nie opakowanie...

Tak. I to za darmo. Wszystkie pytania zebraliśmy w osobnej sekcji.

Tak. I to za darmo! 💪🦊

Możesz dokupić pakiet. Zaloguj się do Mojego Konta, wybierz ile gigabajtów potrzebujesz, a my pobierzmy z karty odpowiednią kwotę.

Zwyczajnie wysyłasz, pod warunkiem, że masz na koncie dodatkowe środki.

Wszystko działa, tylko doładuj sobie wcześniej konto (zakup dodatkowe środki).

Dla Twojej wygody i bezpieczeństwa finansowego. Co miesiąc pobieramy stałą kwotę za Plan. W ramach Planu masz aktywne najważniejsze usługi. Jeśli chcesz ich więcej, albo mniej typowych - po prostu włączaj je i płać za nie świadomie. A zapłacisz właśnie ze środków, które samodzielenie na ten cel przeznaczysz.

Zaloguj się do Mojego Konta, przejdź do sekcji USŁUGI PREMIUM I ROZMOWY MIĘDZYNARODOWE i wybierz kwotę, którą chcesz dodać. Pobierzmy ją z Twojej karty. Środki trafią na Twoje konto w ciągu kilku sekund.

Do końca Twojego okresu rozliczeniowego.

Po dwóch dniach zablokujemy Ci połączenia wychodzące. Po miesiącu zaległości - także przychodzące.

Radykalnie (do 32 kB/s) ograniczymy prędkość transmisji.

Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi.

Tak. Zwróć jednak uwagę, że wtedy przestanie obowiązywać Cię rabat na Plan (którego warunkiem jest korzystanie z usługi najmu).

Zaloguj się do Mojego Konta i zrezygnuj z usługi.

Staramy się jak najszybciej. Konkretna data zależy od Twojej decyzji i Twojego układu z aktualnym operatorem.

Tak. Będziemy Cię informować na bieżąco.

Najczęściej z powodu niezgodności danych. Wszystko jest powodem, żeby utrudnić przejście.

Nie ma takiej możliwości. Opuszczenie jednego operatora, oznacza automatyczne przejście do drugiego.

Codziennie między 2:00 a 6:00. "Ktoś nie śpi, żeby spać mógł ktoś - to są zwyczajne dzieje" pisał Szekspir. Teraz wiemy, że pisał o nas.

Nic nie kosztuje 💪🦊💪. Między nami mówiąc, to konieczność płacenia dodatkowo za 5G uważamy za żenadę (franc. żenuła) 💩💩💩

Najczęstszym powodem jest... niewłaściwe urządzenie. Upewnij się, że telefon którego używasz, wspiera tę technologię.

Nie. U nas najlepszość jest w pakiecie 😂😂😂

Nasi Partnerzy
ver. 3.2.1.0