Drogi użytkowniku
Jakie informacje o Tobie przetwarzamy i dlaczego
Używamy plików cookie lub podobnych technologii w celu zapewnienia Ci dostępu do serwisu, usprawniania jego działania,
profilowania i wyświetlania treści dopasowanych do Twoich potrzeb. W każdej chwili możesz z mienić ustawienia plików cookie lub
podobnych technologii poprzez zmianę ustawień prywatności w przeglądarce bądź aplikacji lub zmianę ustawień swojego konta w
serwisie. Pamiętaj, że zmiana ta może spowodować brak dostępu do niektórych funkcji serwisu.
Dane osobowe dotyczące korzystania z serwisu, w tym zapisywane i odczytywane z plików cookie lub podobnych technologii będą przetwarzane w celu zapewnienia dostępu do serwisu, w celach związanych ze świadczeniem usług oraz prowadzeniem działalności gospodarczej, w tym dowodowych, analitycznych i statystycznych, wykrywania i eliminowania nadużyć oraz w celu wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa. Administratorem Twoich danych osobowych jest Polkomtel Sp. z o.o. Jako administrator dbamy o to, żeby Twoje dane były przetwarzane zgodnie z prawem i bezpieczne.
Twoje prawa
przysłyguje Ci prawo do dostępu do danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, sprostowania
oraz cofnięcia zgód w każdym czasie.
Sprawdź szczegóły
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnień, informacje dotyczące plików
cookie lub podobnych technologii, w tym dotyczące możliwości zarządzania ustawieniami prywatności, znajdują się w Polityce
Prywatności.
Czy chcesz otrzymywać dopasowane do Ciebie treści naszych partnerów?
Za Twoją zgodą dostęp do informacji o korzystaniu przez Ciebie z naszego serwisu mogą mieć nasi Zaufani Partnerzy, którzy
wykorzystują pliki cookie lub podobne technologie do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści.
Jeśli chcesz otrzymywać dopasowane do Ciebie treści, zaznacz poniższą zgodę.
Zgoda jest dobrowolna, nawet jeśli jej nie wyrazisz, możesz nadal korzystać z serwisu.
Wyrażam zgodę na przechowywanie lub uzyskiwanie dostępu do informacji przechowywanej w moim urządzeniu przez Zaufanych Partnerów Polkomtel Sp. z o.o. oraz na przetwarzanie przez Polkomtel Sp. z o.o. i Zaufanych Partnerów danych osobowych dotyczących korzystania z serwisu, w celach marketingowych tych partnerów, w tym na profilowanie i wyświetlanie treści dopasowanych do moich potrzeb.
Przypominamy: W każdej chwili możesz zmienić zdanie i wycofać wyrażoną wcześniej zgodę poprzez zmianę ustawień prywatności, znajdujących się w Polityce Prywatności . Pamiętaj jednak, że wycofanie zgody nie działa wstecz i obowiązuje od momentu jej wycofania.
Szczegóły: Więcej na temat zasad przetwarzania Twoich danych, w tym Zaufanych Partnerów i zarządzania ustawieniami prywatności, znajdziesz w Polityce Prywatności .
Zgodnie z postanowieniami umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, rodzaje i zakres świadczonych usług określa cennik i/lub warunki promocji.
W przypadku, gdy zgodnie z umową , za granicą realizowane są połączenia do usług o wartości dodanej (tj. usług o podwyższonej opłacie, usług z dzielonymi kosztami, numerów określanych za granicą jako „bezpłatne”), Dostawca usług zwraca uwagę na potencjalne ryzyko poniesienia przez abonenta zwiększonych opłat przy korzystania z takich usług za granicą (w roamingu) w porównaniu z ceną standardowego połączenia. Powyższe ryzyko może dotyczyć w szczególności połączeń z numerami usług informacyjnych, edukacyjnych, rozrywkowych czy call center.
Dostawca usług ostrzega, że połączenia reklamowane lub opisywane za granicą jako numery „bezpłatne” mogą wiązać się z obowiązkiem poniesienia opłat dla abonenta przebywającego w zagranicznej sieci.
Poniżej możesz poznać zakresy numeracyjne usług o wartości dodanej oraz inne odpowiednie dodatkowe informacje dotyczące usług o wartości dodanej, zamieszczane w bazie danych Organu Europejskich Regulatorów Łączności Elektronicznej (BEREC).
Przedstawione informacje nie stanowią części umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych dlatego nie należy traktować ich jako cennika usług.
Abonent korzystający z roamingu UE może uzyskać bezpłatny dostęp do służb ratunkowych:
Powyższe „alternatywne środki dostępu” umożliwiają abonentom korzystającym z roamingu UE, w szczególności osobom z niepełnosprawnościami, dostęp do służb ratunkowych za pomocą sposobów innych niż połączenia głosowe.
Alternatywne środki dostępu do służb ratunkowych mogą być zapewniane na przykład za pomocą aplikacji alarmowych, wiadomości tekstowych, usług przekazu lub komunikacji tekstowej w czasie rzeczywistym lub usług pełnej konwersacji.
W niektórych państwach członkowskich UE wprowadzono aplikacje mobilne przekazujące ostrzeżenia publiczne.
Poniżej znajdziesz informacje o sposobach dostępu do służb ratunkowych w państwach członkowskich UE, w tym o numerach alarmowych oraz alternatywnych środkach dostępu do służb ratunkowych, a także odnośniki do aplikacji mobilnych przekazujących ostrzeżenia publiczne (umożliwiające ich pobranie).
Numery alarmowe i alternatywne środki dostępu do służb ratunkowych.
Aplikacje przekazujące ostrzeżenia publiczne
Możesz korzystać z usług telekomunikacyjnych za granicą, u operatorów współpracujących z operatorem Sieci Plus, w ramach oferowanego przez nich zasięgu oraz dostępnych technologii.
Z usług roamingu możesz korzystać:
Poniżej możesz sprawdzić, którzy operatorzy za granicą współpracują z operatorem sieci Plus oraz jakie technologie (2G, 3G, 4G, 5G) dostępne są w ich sieciach.
Usługi w roamingu na terenie Unii Europejskiej i Europejskiego Obszaru Gospodarczego (Roaming regulowany) są świadczone w oparciu o sieci operatorów zagranicznych, z którymi operator sieci Plus zawarł umowy roamingowe. Jakość usług świadczonych w zagranicznych sieciach jest uzależniona od parametrów tych sieci. Usługi głosowe oraz transmisji danych w roamingu regulowanym na warunkach nie mniej korzystnych niż w Polsce, o ile w sieci operatora zagranicznego dostępnej w danym państwie członkowskim dostępne są co najmniej takie same technologie i parametry jak w kraju.
Na jakość i dostępność usług w roamingu regulowanym mają wpływ poniższe czynniki: